Atsisiųskite Healthilife leidinius apie nakvišų aliejų:
 
 
Atsisiųsti ›
 
Atsisiųsti ›
 
 
Jūsų PMS testas
Sužinokite, kokio lygio Jūsų PMS!
 
 
 
El. paštas
 
 
Slaptažodis
 
Pamiršote slaptažodį?
Spauskite čia
 
Naujas lankytojas?
Užsiregistruokite!
Naujienos arrow Jeigu Jums PMS arrow Šokoladas ir PMS – tai neatsiejama?
 
Šokoladas ir PMS – tai neatsiejama?
Australijoje atliktas tyrimas parodė, kad nemaža dalis žmonių šlemščia šokoladą tuo metu, kai jaučiasi nelaimingi, pavargę ir įsitempę. Pastebėta, kad moterys šokoladu blogą nuotaiką „gydo“ kur kas dažniau nei vyrai.

Šis tyrimas atskleidė, kad net 54 procentai žmonių, būdami blogos nuotaikos, griebiasi valgio, ir net 45 procentai tokiu momentu renkasi šokoladą.

Kas lemia blogą nuotaiką?
Nuotaikos, bendros savijautos pablogėjimą gali sukelti įvairūs faktoriai. Vienas iš jų yra reguliariai moters gyvenime pasikartojantis priešmenstruacinis sindromas (PMS).

Pasak gydytojų, priešmenstruacinis sindromas – dažna blogos moterų nuotaikos ir savijautos priežastis. Apklausos parodė, kad PMS laikotarpiu moterys jaučia didžiulį potraukį saldumynams, o ypač šokoladui. Saldūs produktai organizmą papildo dideliu gliukozės kiekiu. Gliukozės padidėjimas kraujyje sukelia energijos antplūdį, pagerėja moterų savijauta, jos jaučiasi laimingesnės. Tačiau gliukozės padidėjimas yra trumpalaikis, nes insulinas atstato gliukozės kiekį į pradinę būseną. Jis neleidžia aukštam gliukozės lygiui užsibūti kraujyje ilgesnį laiką. Moksliškai įrodyta, jog tokie staigūs gliukozės kiekio kraujyje svyravimai yra pavojingi sveikatai.

Kaip įveikti šokolado alkio priepuolius PMS metu?
Jūsų gera savijauta ir sveikata yra Jūsų pačių rankose. PMS metu atsiranda ypatingas potraukis produktams, kurių sudėtyje gausu angliavandenių. Jie teigiamai veikia nuotaikų kaitą, todėl šio produkto nereikėtų atsisakyti, bet patartina vartoti saikingai.

Reikėtų užkandžiauti dažniau, bet mažomis porcijomis – taip bus pastoviai palaikomas angliavandenių kiekis organizme.

Vartokite produktus, kuriuose yra mažiau gliukozės, tuomet gliukozės lygis kraujyje taps pastovesnis, nebus svyravimų.Vartodami mažiau gliukozės turinčių produktų, išvengsite energijos pertekliaus, kuris riebalų pavidalu nusėda ant juosmens ar klubų. Be to, stabilus gliukozės lygis leis Jums jaustis energingiems ilgesnį laiką.


Komentarai (1)
Rita 13-06-2009 18:34
Šokolado ir apskritai saldumynų norisi kai trūksta sekso. Todėl sakykite - noriu ne šokolado, o sekso, sekso!!! 
:))
 
Komentarus gali rašyti tik prisijungę lankytojai.
Jeigu nesate registruotas lankytojas, užsiregistruoti galite čia.
 
 
 
© - Healthilife.lt - visos teisės yra saugomos.