Atsisiųskite Healthilife leidinius apie nakvišų aliejų:
 
 
Atsisiųsti ›
 
Atsisiųsti ›
 
 
Jūsų PMS testas
Sužinokite, kokio lygio Jūsų PMS!
 
 
 
El. paštas
 
 
Slaptažodis
 
Pamiršote slaptažodį?
Spauskite čia
 
Naujas lankytojas?
Užsiregistruokite!
Naujienos arrow Jūsų grožiui arrow Kas padeda išlikti jaunomis?
 
Kas padeda išlikti jaunomis?
Amžinai išlikti jauna – tai kiekvienos moters svajonė, kurios realizavimui kasmet išleidžiami milijonai. Tad ar gali kas nors iš tikrųjų užkirsti kelią raukšlėms?

Helena Frith – Powell savo naujoje knygoje aprašo jaunystės eliksyro paieškas, trukusias vienerius metus. Po konsultacijų su senėjimo prevencijos klinikų bei SPA centrų specialistais, plastikos chirurgais, dermatologais, dietologais, sporto treneriais ir jogos mokytojais, jai pavyko išsiaiškinti, kas iš tikrųjų padeda pristabdyti senėjimą.

Jūsų dėmesiui – Helenos atradimai:

Kremas su antioksidantais ir retinoliu
Pirmiausia, kalbant apie veido kremus, būtina rinktis tokius, kurių sudėtyje yra antioksidantų ir retinolio. Kitu atveju kremas tik drėkins Jūsų odą, kad ir koks brangus jis bebūtų.

Būtinas naktinio kremo ingridientas – retinolis, kuris stimuliuoja kolageno gamybą. Tačiau kolageno tepimas tiesiogiai ant odos visiškai neturi jokio poveikio, taigi neverta pirkti kremų, kurių sudėtyje yra kolageno.

Antioksidantai padeda apsisaugoti nuo laisvųjų radikalų. Antioksidantų yra žaliojoje arbatoje, vario papilduose, folio rūgštyje ir vitamine C.

Tačiau šie produktai yra tinkami ne visiems odos tipams. Retinolis netinka žmonėms, kurių oda jautri ar sausa. Patartina prieš perkant kremą, įsigyti mėginėlius ir kremą išbandyti ant nedidelio odos ploto.

Miegas
Supermodelis Ines De le Fressange atskleidė savąją jaunystės išsaugojimo paslaptį – tai miegas.

Iš tikrųjų yra įrodyta, kad miego trūkumas turi labai kenksmingą poveikį mūsų odai. Miegant mūsų oda regeneruojasi, pasišalina toksinai ir aktyvuojamos imuninės ląstelės.

Bet svarbiausia yra tai, kaip Jūs miegate. Pasirodo, miegojimas ant šono yra antra priežastis po saulės spindulių, dėl kurios atsiranda raukšlės, nes miegant ant šono Jūs paprasčiausiai įspaudžiate raukšles į veido odą. Taigi tai reiškia, kad kiekvienais metais Jūs praleidžiate 2500 val. naikindamos visą teigiamą poveikį, kurį padarė odos priežiūros procedūros.

Be to, reikėtų susirūpinti ne tik veido oda – miegant ant šono skatinamas raukšlių atsiradimas ir dekoltė srityje.

Užmigus organizmas pradeda gaminti melatoniną, kuris padeda pašalinti ląsteles žalojančius laisvuosius radikalus. Vyrauja nuomonė, kad sumažėjusi melatonino gamyba gali padidinti vėžinių susirgimų riziką žmonėms, dirbantiems naktį.

Miegant organizme vyksta hormonų rebalansas, taigi, jei Jums menopauzė – venkite naktinių pamainų arba bent jau naudokite papildus, sudėtyje turinčius melatonino.

Seksas
Seksas, pasirodo, turi labai stiprų jauninantį poveikį. Jo metu organizmas išskiria steroidinį hormoną DHEA (Dehydroepiandrosterone), kuris siejamas su ilgaamžiškumu.

Seksas taip pat turi atpalaiduojantį poveikį, teigiamai atsiliepia kraujo apytakai. Jis padeda mažinti cholesterolio kiekį kraujyje, stimuliuoja ląstelių aprūpinimą deguonimi ir kalorijų deginimą.

Pasak kai kurių specialistų – seksualiai aktyvūs žmonės yra ilgaamžiškesni.

Dieta
Norint kuo ilgiau išlikti jaunoms – būtina atsisakyti cukraus, nes jis pagreitina elasteno ir kolageno irimą.

Dermatologas Nikolas Perikonė išrado specialią dietą, skirtą būtent veido odai. Pagal šią dietą reikia vartoti mažai cukraus turinčius produktus ir tris kartus per dieną valgyti lašišos.

Svarbiausia yra galvoti, ką valgai ir rinktis sveikesnį variantą. Kuo įmanoma labiau sumažinkite cukraus vartojimą, gerkite žalią arbatą, nes joje yra labai daug antioksidantų, su aperityvais valgykite alyvuoges, o ne traškučius ar užkandžius, vietoj šokoladinio batonėlio suvalgykite gabaliuką juodojo šokolado. Raudonasis vynas (sudėtyje turintis rezveratrolio, esančio vynuogių odelėse) turbūt yra vienas iš geriausių žinomų antioksidantų, taip pat saugantis nuo kardiologinių problemų – taigi galite išgerti bent vieną taurę per kelias dienas.

Helena Frith – Powel teigia, kad nuo tada, kai pradėjo rašyti šią knygą, vartoja įvairius maisto papildus – žuvų taukus, multivitaminus su probiotikais, vitaminus C ir B, kalcį ir nakvišų aliejų.

Autorės pažadas sau pačiai
„Svarbiausia, ką sau pripažinau atlikdama šį tyrimą – keliauti į pragarą dėvint aukštakulnius, reiškia pergalę prieš senyvą amžių išliekant elegantiška, išmintinga ir ištikima sau.

Nustosiu stengtis atrodyti kaip dvidešimtmetė ir net kaip trisdešimtmetė. Nenoriu niekada tapti viena iš tų 16 – 61 moterų, kurios iš nugaros atrodo šešiolikos, o iš priekio – šešiasdešimt vienerių.

Savo tyrinėjimo metu gavau labai daug patarimų. Aš mankštinsiuosi, jei įmanoma – kiekvieną dieną. Dabar rytais darau jogos pratimus. Atradau, kad paprasti kvėpavimo pratimai padeda išlaikyti mano pilvuką stangrų, tad įstrigusi automobilių spūstyje susitelksiu ties kvėpavimu.

Stengiuosi vengti cukraus, valgyti daugiau vaisių ir daržovių. Nepiktnaudžiausiu vynu (išskyrus turintį rezveratrolio). Pasistengsiu sumažinti patiriamos įtampos kiekį.

Drėkinsiu, valysiu ir šveisiu odą. Darysiu veido valymus. Nakčiai naudosiu kremą, kurio sudėtyje yra retinolio. Rytais – serumą, sudėtyje turintį antioksidantų. Ir, be abejo, neišeisiu iš vonios nepasitepusi odos kremu nuo saulės“, – pasižadėjo pati sau Helena Frith – Powel.
 
 
 
Taip pat skaitykite:
 
Kaip nakvišų aliejus veikia odą?
Ar pasiruošėte vasaros sezonui?
Kaip saugiai degintis soliariume?



Rašyti komentarą
 
Komentarus gali rašyti tik prisijungę lankytojai.
Jeigu nesate registruotas lankytojas, užsiregistruoti galite čia.
 
 
 
© - Healthilife.lt - visos teisės yra saugomos.