Atsisiųskite Healthilife leidinius apie nakvišų aliejų:
 
 
Atsisiųsti ›
 
Atsisiųsti ›
 
 
Jūsų PMS testas
Sužinokite, kokio lygio Jūsų PMS!
 
 
 
El. paštas
 
 
Slaptažodis
 
Pamiršote slaptažodį?
Spauskite čia
 
Naujas lankytojas?
Užsiregistruokite!
Naujienos arrow Jūsų sveikatai arrow Alternatyvi terapija: sustiprinkite sąnarius ir kaulus
 
Alternatyvi terapija: sustiprinkite sąnarius ir kaulus
Mūsų kaulai nuolat atsinaujina, tačiau, žmogui senstant, atsinaujinimo procesas sulėtėja ir kaulai gali pasidaryti akyti ir trapūs. Dažniausiai pasitaikanti kaulų liga yra osteoporozė.

Osteoporozė – dažniausiai pasitaikanti kaulų liga
Osteoporozė gali sukelti nugaros skausmus, tačiau blogiausia pažengusios osteoporozės pasekmė yra kaulų lūžiai.

Osteoporozė gali išsivystyti dėl sėdimo darbo, mineralinių medžiagų trūkumo, hormonų, mankštos trūkumo, ilgo steroidų naudojimo ir vaistų skydliaukei gydyti vartojimo.

Ospteoporozė paveikia dvi iš trijų moterų ir vieną iš keturių vyrų, peržengusius septintąją dešimtį. Osteoporozės prevencijai ir gydymui būtinas pakankamas kaulų formavimuisi bei kalcio pasisavinimui reikalingų maistinių medžiagų vartojimas. Taip pat patariama vengti rūgščių susidarymą skatinančių preparatų.

Mineralinės medžiagos, tokios kaip kalcio nitratas, magnis, cinkas ir vitaminas D3, yra gyvybiškai svarbios sveikiems kaulams. Per didelis mineralinių medžiagų ir vitamino D3 lygis veikia kaulų vystymąsi ir didina ospteoporozės atsiradimo riziką.

Nakvišų aliejus ir žuvų taukai palengvina osteoporozės simptomus
Nakvišų aliejus ir žuvų taukai savo sudėtyje turi riebalinių rūgščių, kurios padeda palengvinti osteoporozės simptomus, padidindamos kalcio pasisavinimą ir kalcio nusėdimą ant kaulo.

Reikšminga mūsų suvartojamo kalcio dalis (apie 60 procentų) nėra pasisavinama organizmo. Patekus į kraują, dar 20 procentų kalcio pašalinama iš organizmo su šlapimu. Taigi į kaulus patenka tik likę 20 procentų.

Nakvišų aliejus yra praturtintas omega - 6 riebalinėmis rūgštimis ir iš jų išvestomis gama linoleninėmis rūgštimis (GLR). Patekusios į organizmą, GLR suformuoja prostaglandiną E1, stimuliuojantį kaulo matricos augimą ir kalcio nusėdimą ant kaulo.

Žuvų taukai yra praturtinti omega - 3 rūgštimi, padedančia sumažinti per šlapimą pašalinamo kalcio kiekį.

Sanarių liga – artritas
Kaulus jungianti jungtis vadinama sąnariu. Sąnariai neretai yra linkę į išnirimą, taip pat yra infekcijų bei tokių ligų, kaip artritas, osteoartritas, reumatinis artritas ir podagra, grėsmė.

Podagra yra viena dažniausiai pasitaikančių artrito formų. Ji pasireiškia per naktį atsirandančiu smarkiu skausmu. Per 12 – 24 valandas atsiranda labai stiprus skausmas ir paveikto sąnario patinimas. Sąnarį dengianti oda gali būti raudona ir blizganti.

Dėl šlapimo rūgščių pertekliaus kraujyje susidarę kristalai sukelia sąnario uždegimą, vadinamą ūmia podagra. Šioje stadijoje chroniškas ar pasikartojantis sąnarių uždegimas gali išsivystyti į progresuojantį sąnarių pažeidimą, neįgalumą ar luošumą.

Saliero sėklos palengvina sąnarių skausmus
Saliero sėklos padeda pašalinti šlapimo rūgšties ir kitų rūgščių perteklių iš organizmo, taigi gali palengvinti sąnarių skausmus ir podagrą.

Kitas vertingas augalas yra gvojokas (turi antiuždegiminių ir antireumatinių savybių), kuris, sumaišytas su saliero sėklomis, turi sinergetinį efektą.

Osteoartritas – kremzlės susidėvėjimas
Osteoartritas – dažniausia pasaulyje sąnarių liga. Sąnarių kremzlės dyla, plonėja, todėl sąnario judesiai tampa skausmingi, sąnariai tampa nepaslankūs, gali patinti.

Labai svarbus veiksnys gydant osteoartritą yra svorio reguliavimas. Taip pat teigiamą poveikį turi didesnis gliukozamino sulfato ir žuvies taukų vartojimas.

Sveika mityba
Sveika mityba ir gyvenimo būdas yra būtina sąlyga kaulų ir sąnarių ligų prevencijai.

Reguliarūs pratimai, vaikščiojimas, bėgiojimas, svorio kilnojimas padeda kaulus ir sąnarius išlaikyti sveikus bei skatina kremzlės atsinaujinimą.

Sveika mityba sumažina osteoporozės ir įvarių artrito rūšių išsivystymą. Osteoporozės galima išvengti ir vartojant daug daržovių, vaisių, daigintų kviečių, riešutų bei pieno produktų. Taip pat reikėtų riboti raudonos mėsos, alkoholio, kofeino, gyvulinių riebalų, rafinuotų karbohidratų ir apdorotų maisto produktų, nes jie gali pabloginti tiek artritą, tiek osteoporozę.
 
 
 
Taip pat skaitykite:
 
Nakvišų aliejus - Jūsų sveikatai ir grožiui



Rašyti komentarą
 
Komentarus gali rašyti tik prisijungę lankytojai.
Jeigu nesate registruotas lankytojas, užsiregistruoti galite čia.
 
 
 
© - Healthilife.lt - visos teisės yra saugomos.