Atsisiųskite Healthilife leidinius apie nakvišų aliejų:
 
 
Atsisiųsti ›
 
Atsisiųsti ›
 
 
Jūsų PMS testas
Sužinokite, kokio lygio Jūsų PMS!
 
 
 
El. paštas
 
 
Slaptažodis
 
Pamiršote slaptažodį?
Spauskite čia
 
Naujas lankytojas?
Užsiregistruokite!
Naujienos arrow Kaip palengvinti menopauzę arrow Kaip pagerinti savijautą menopauzės laikotarpiu?
 
Kaip pagerinti savijautą menopauzės laikotarpiu?
Vaidilija Markauskienė
Medicinos klinikos „Avimeda“ bendrosios praktikos gydytoja


Nemalonius ir daug nepatogumų sukeliančius menopauzės simptomus gydytojai pataria sumažinti vartojant natūralią priemonę – nakvišų aliejų.

Simptomams sumažinti – nakvišų aliejus
Savo praktikoje nuolat susiduriu su moterimis, kurias kankina menopauzė. Daugelis moterų menopauzės bijo, nes nežino, kaip sumažinti jos simptomus.

Menopauzės simptomus galima mažinti pakeičiamąja hormonų terapija, tačiau ji ne visoms moterims rekomenduojama. Sintetinių hormonų preparatų negalima vartoti, jei moteris serga krūties vėžiu, tromboflebitu, sutrikusi kepenų funkcija ir kt., be to, daugeliu atveju geriau pradėti nuo natūralių preparatų.

Jei moteris nenori vartoti hormoninių preparatų, galima vartoti augalinius.

Prieš 10 metų pirmą kartą vaistinėje pastebėjau Healthilife nakvišų aliejų. Anksčiau buvo tekę skaityti, jog nakvišų aliejus padeda išlaikyti moters hormonų pusiausvyrą ir tai ypač aktualu atėjus menopauzei.

Mano pacientės dažnai skųsdavosi įvairiais negalavimais susijusiais su menopauze, todėl keletui jų parekomendavau vartoti Healthilife nakvišų aliejų, kuris yra natūralus augalinis preparatas, jau daugiau kaip 40 metų gaminams Anglijoje. Sulaukiau labai teigiamų atsiliepimų. Moterys pripažino, jog nakvišų aliejus tikrai mažina menopauzės simptomus.

Nakvišų aliejaus nauda
Ir dabar savo pacientėms rekomenduoju nakvišų aliejų, nes per ilgus savo darbo metus iš pacienčių girdžiu tik teigiamus atsiliepimus.

Be to, nakvišų aliejus yra naudingas ir kaip gėrybinių krūtų ligų prevencinė priemonė. Taip pat reguliuoja kraujo spaudimą, cholesterolio kiekį kraujyje, mažina širdies infarkto ir asterosklerozės riziką, stiprina atsparumą infekcinėms ligoms.

Moterys, menopauzės metu vartojusios Healthilife nakvišų aliejų, teigia, kad menopauzės simptomai žymiai sumažėja: mažiau pila karštis, nebevargina prakaitavimas.

Ypač moterys akcentuoja teigiamą poveikį psichologinei būklei – jos teigia, kad sumažėja depresija, nemiga, nuotaikų kaita, pagerėja savijauta. Be to, moterys džiaugiasi, jog sustiprėja nagai, plaukai labiau žvilga, atjaunėja oda, ji pasidaro lygesnė, skaidresnė.

Menopauzės simptomai
Artėjant menopauzei, estrogeno ir progesterono išsiskyrimas mažėja, mėnesinių periodai tampa nereguliarūs, ir galiausiai jos visiškai dingsta.

Karščio pylimai, pagausėjęs prakaitavimas, padidėjęs dirglumas, nuotaikų kaita, nemiga, darbingumo sumažėjimas, nuovargis – šie nemalonūs ir varginantys simptomai pasireiškia beveik dviems trečdaliams vyresnio amžiaus (40-60 metų) moterų.

Kai kurioms parausta veidas, kaklas, viršutinė liemens dalis, ima stipriau plakti širdis, dažniau svaigsta galva.

Taip pat sutrinka atmintis, sunku susikoncentruoti, sumažėja lytinis potraukis, nuolat trūksta energijos. Nagai tampa silpnesni, lūžinėja, skauda kaulus ir sąnarius.

Moterys skundžiasi padidėjusiu jautrumu, dažnesniu nuotaikų svyravimu, depresija, nerimu. Tačiau organizmui prisitaikius prie naujo gyvenimo etapo šie reiškiniai praeina.

Menopauzė trunka nuo 2 iki 20 metų
Paprastai menopauzės periodas tęsiasi du – penkis, kai kada net 10 – 20 metų.

Dažniausiai moterys hormonų trūkumą pajaučia 45-aisiais – 50-aisiais gyvenimo metais. Menopauzės laikotarpis kiekvienai moteriai prasideda individualiai, tam turi įtakos paveldimumas, gyvenimo būdas ir kitos priežastys, kai kurioms jis gali prasidėti sulaukus vos 40-ies.

Skirtingai kiekviena moteris išgyvena ir menopauzės simptomus. Svarbiausia šiuos simptomus atpažinti ir suprasti, kad tai natūralus procesas, kurį padiktavo gamta. Tik suprasdama savo kūno ženklus, moteris gali padėti pati sau.

Sveika gyvensena taip pat padeda
Brandaus amžiaus moterims rekomenduočiau daugiau judėti, bent 30 - 60 min. per dieną praleisti vaikščiojant gryname ore, miegoti išvėdintoje patalpoje ne mažiau kaip 7 – 8 valandas. Fizinis aktyvumas ne tik padeda išlaikyti gerą bendrą savijautą ir apsaugo nuo antsvorio, bet ir turi teigiamą poveikį kaulų tankiui, kurie menopauzės metu ima retėti.

Klimakteriniu laikotarpiu reikėtų nepamiršti vartoti kalcio, B grupės vitaminų, vitamino D3 ir nakvišų aliejaus. Pastarasis padeda kovoti su nemiga. Taip pat itin svarbūs antioksidantai – vitaminas E, selenas, chromas.

Į kasdienį maisto racioną moterys turėtų įtraukti kuo daugiau vaisių, daržovių, nepamiršti riešutų, saulėgražų, moliūgų sėklų. Tuomet lėtėja asterosklerozės progresavimas, mažėja tikimybė susirgti onkologinėmis ligomis.

Moteriai brandžiame amžiuje labai svarbu mesti rūkyti – šis žalingas įprotis sukelia daugybę sveikatos problemų: mažina organizme vitaminų kiekį, didina vėžinių ligų riziką ir kt.
 
 
 
Taip pat skaitykite:
 
Menopauzės simptomams mažinti – nakvišų aliejus
Manęs nebegąsdina menopauzė!
Ar Jus vargina šie menopauzės požymiai?



Rašyti komentarą
 
Komentarus gali rašyti tik prisijungę lankytojai.
Jeigu nesate registruotas lankytojas, užsiregistruoti galite čia.
 
 
 
© - Healthilife.lt - visos teisės yra saugomos.